Toimitusehdot

Rivin Oy:n Toimitusehdot 8.12.2021

Yleistä verkkokaupasta

Rivin Oy (3117123-2 ) myy sisustukseen ja puutarhasuunnitteluun liittyviä konsepteja ja palvelupaketteja tämän verkkokaupan kautta. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Rivin OY / www.rivin.fi verkkokaupan ja asiakkaan välisessä kauppasuhteessa. Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen sekä maailmanlaajuisesti. Räätälöityjen palvelupakettien hinnat ja sisältö on kuvattu verkkokaupassa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden palvelupakettien, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Muutokset eivät koske jo maksettuja palvelupaketteja.

Palvelupaketit

Palvelupaketti koskee yksittäisen huoneen sisustuskonsepteja tai puutarhan muutosta kuten kuvattu Rivin OY/www.rivin.fi verkkokaupassa. Mikään palvelupaketti ei sisällä suuria rakenteellisia muutoksia, ei materiaalien laskentaa, työohjeita, korkolaskelmia, pohjapiirustuksen tarkistusta eikä kasviluetteloa. Rivin Oy ei ole vastuussa mittausvirheistä aiheutuneista kuluista. Palvelupakettien ja niihin liittyvien materiaalien kopiointi on kielletty. Kaikki oikeudet pidätetään.

Lahjakortit

Verkkokaupassa myydään lahjakortteja, jotka ovat voimassa siinä merkittyyn päivämäärään saakka. Lahjakorttia ei voi käyttää eikä uusia kyseisen päivämäärän jälkeen. Lahjakortteja ei voi käyttää maksuvälineenä uusien lahjakorttien ostamiseen.

Tilaaminen

Kun tilaat verkkokaupasta, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitus-, peruutus- ja tietosuojaehtoihin. Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi tilauksen vahvistamiseksi ja lähettämiseksi. Kirjattuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen vahvistamiseen, tilaukseen liittyvän kyselyn lähettämiseen, tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvien asioiden selvittämiseen. Www.rivin.fi verkkokaupan kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Tilaukseen ei liity toimitus- tai maksukuluja.   Toimitamme tilauksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Maksaminen

Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, MasterCard-, Diners- Visa Electron- tai American Express -maksukorteilla tilauksen yhteydessä. Rivin.fi ei käsittele maksukortin tietoja, vaan maksu tapahtuu maksuliikenteen välittäjä Stripen välityksellä. Stripe on turvallinen maksunvälittäjä (täyttää PCI vaatimukset verkkokaupan alustan hyödyntäessä SSL-salausta, lisää tietoja Stripen sivuilta.)

 

Toimitus

Kun olet tehnyt ostoksen verkkokaupasta, sinulle lähetetään tilausvahvistus ja kysely, jonka vastausten pohjalta aloitamme suunnittelun. Vastausten lisäksi pyydämme sinua lähettämään 3-6 valokuvaa tilasta.

  1. Jos olet tilauksen yhteydessä pyytänyt, että suunnittelua aikaistetaan ja tilauksen peruutusoikeuttasi rajoitetaan: aloitamme luonnostelun ja toimitusaika on 14 vuorokautta siitä, kun olemme vastaanottaneet vastaukset ennakkokyselyymme.    

  2. Mikäli et ole tilauksesi yhteydessä vahvistanut, että haluat tilauksen käsittelyä nopeutettavan (rajoittaa 14 vuorokauden tilauksen peruutusoikeutta): luonnostelu aloitetaan 14 vuorokauden kuluttua tilausvahvistuksesta, kun kuvat ja vastauksesi ennakkokyselyyn on vastaanotettu. Toimitusaika on 14 vuorokautta siitä.

  1. Jos olet ostanut lahjakortin toiselle henkilölle: toimitusaika kuten yllä riippuen siitä halutaanko nopeutettua toimitusta vai ei (kohdat 1 tai 2). Valmiin idea- tai suunnitelmaluonnoksen toimitamme lahjan saajan sähköpostiin 14 vuorokauden kuluttua ennakkokyselyn vastausten vastaanottamisesta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Verkko- ja digituotteiden peruutus ja muutosoikeudet

Etämyyntiä koskevan lain mukaan asiakkaalla on oikeus perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Asiakkaalla ei ole kaupan täyttä peruuttamisoikeutta, jos digitaalisen sisällön suunnittelu on aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä ja asiakkaalle on ilmoitettu peruttamisoikeuden puuttumisesta.

Jos olet maksanut palvelupaketin, ja haluat peruuttaa, se on mahdollista seuraavin ehdoin:

  1. Peruutusoikeutta rajoitettu: olet pyytänyt nopeutettua käsittelyä, jotta voisimme aloittaa suunnitelman työstämisen nopeammin. Kun olet vastannut ennakkotietokyselyyn, aloitamme suunnitelman ja ideoiden työstämisen. Ennen suunnittelun aloitusta voit peruuttaa tilauksesi kuluitta. Suunnittelutyön alettua perumme siitä aiheutuneet suunnittelutyön kustannukset.

  2. Peruutusaika 14 vuorokautta: voit peruuttaa tilauksesi kuluitta. Suunnittelutyön alettua perumme siitä aiheutuneet suunnittelutyön kustannukset.

  3. : peruutusaika riippuu siitä, kumpi edellisistä vaihtoehdoista on valittu.

  4. Mahdolliset peruutukset pyydämme lähettämään sähköpostiin info@rivin.fi.

 

  1. Kun olet vastaanottanut palvelupaketin, sitä ei voi enää peruuttaa tai palauttaa. On kuitenkin Ikävää, jos koet, ettei se vastaa odotuksiasi, joten ole 14 vuorokauden sisällä yhteydessä sähköpostisoitteeseen info@rivin.fi ja muutamme yhden kerran tietoja toiveidesi pohjalta.

 

  1. Mikäli olet saanut digitaalisen tuotteen (ei räätälöity tuote) käyttöösi välittömästi oston jälkeen, kuluttajansuojan mukaista 14 päivän peruuttamisoikeutta ei ole, ellei Rivin OY ei ole sitä itse erikseen antanut. https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

 

Takaisinmaksu

Kun syystä tai toisesta, palautat tilauksesi, saat takaisinmaksun ostetuista tuotteista Klarnan kautta. Takaisinmaksu tehdään tilille, jota käytit ostoksen yhteydessä.

Ostos-/tuotelista ja tuotteiden toimitus

Ideat ja ehdotukset on tehty antamiesi tietojen pohjalta, varmistathan vielä, että tuotteet sopivat tilaasi.

Ostoslistan tuotteiden kuvat, värit ja tiedot pohjautuvat tuotteiden myyjän verkkokaupassa tai verkossa näkyviin tietoihin. On mahdollista, että lopullisten tuotteiden värit ja materiaalit eroavat suunnitelmasta. Emme vastaa tuotetietojen oikeellisuudesta, mahdollisista eroista tai tuotteiden toimituksesta. Tuotteiden hinnat ja saatavuus perustuvat ostoslistaan merkityn päivän tietoihin.  Pettymysten välttämiseksi merkitsemme ostoslistaan vaihtoehtoisen tuotteen.

Rivin Oy ei vastaa mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai epäsuorista vahingoista. Välittömän vahingon enimmäisvastuu on maksimissaan asiakkaan ostaman palvelupaketin hinta.

Erimielisyyksien ratkaiseminen

Erimielisyydet tulisi ratkaista ensisijaisesti asiakaspalvelumme kanssa. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvotteluilla,, rivin.fi soveltaa vaihtoehtoista riidanratkaisumenetelmää. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan https://www.kuluttajariita.fi/fi/. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi tutkittavaksi. Tämän jälkeen rivin.fi sitoutuu noudattamaan kuluttajariitalautakunnan päätöstä.