top of page

TOIMITUSEHDOT

Tietoa verkkokauppatuotteiden toimituksesta sekä silkkikukkien vuokraamisesta.

VERKKOKAUPAN TUOTTEIDEN TOIMITUS

Minkälaisessa paketissa tuotteeni toimitetaan?

Ihanaa, että haluat tilata tuotteita meiltä! Paketoimme jokaisen silkkikukkakimpun kauniisti silkkipaperiin ja kimppu on aseteltu pahvilaatikkoon. Joidenkin kukkien tai oksien varret saattavat olla taivuteltu pakkauksen ajaksi, mutta voit suoristaa ne helposti takaisin paikoilleen, kun olet ottanut kimpun paketista.

Mikä on tilaukseni toimitusaika?

Pyrimme tietenkin lähettämään tuotteen sinulle mahdollisimman nopeasti ja lähetämmekin jokaisen tuotteen 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, koska sidomme kaikki kukkakimppumme käsin kuluu tähän hieman enemmän aikaa. Laitamme sinulle lähetyksen seuranatakoodin, kun olemme saaneet pakettisi lähetettyä.

Minkälaiset toimituskustannukset tuotteilla on?

Kaikilla yli 100,00 € tuotteilla on maksuttomat postin toimituskulut ja kaikki yli 150,00 € toimitukset sisältävät ilmaisen kotiin toimituksen. Mikäli tilauksesi on alle 90,00 €, lisäämme siihen 4,90 €:n toimituskulut. Voit myös noutaa tuotteet kuluitta myymälästämme Espoosta.

Tuotteeni ei ole vielä saapunut, mitä voin tehdä?

Liitämme jokaiseen lähetykseen seurantatunnuksen, jonka avulla voit helposti seurata lähetyksesi matkaa, emme valitettavasti pysty vaikuttamaan, mikäli Postin toimituksessa kestää odotettua pitempään.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Verkkokaupasta ostetuilla valmiilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.

Ennen palautusta, laita meille viestiä osoitteeseen info@rivin.fi ja kerro palautuksesta lyhyesti, palautuksen syy ei ole pakollinen, mutta kuulemme sen mielellämme toimintamme kehittämiseksi.

Jos palautus tehdään postitse, lähetämme sinulle sähköpostitse valmiin palautustarran, jonka voit tulostaa ja liittää pakettiin. Paketti tulee viedä Postiin.
Palautuksesta veloitetaan aina 8 € postikulu- ja käsittelymaksu, joka vähennetään palautettavasta summasta.

Jos palautat tuotteen suoraan myymäläämme (Henttaan puistokatu 4, Espoo), tätä maksua ei veloiteta. Tarkista myymälän aukioloajat nettisivuiltamme.

Kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu, rahat palautetaan alkuperäiselle maksutavalle tai  (esim. Klarna, maksukortti). Joissain tapauksissa palautus voi vaatia manuaalisen tilisiirron, jolloin otamme sinuun yhteyttä tilitietojen varmistamiseksi.
Hyvitys tapahtuu yleensä 5–7 arkipäivän kuluessa palautuksen saapumisesta.

Lunastamatta jätetty paketti

Huomaathan, että noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin tilauksen palautus tai peruutus. Jos pakettia ei noudeta ja asiakas ei ole tehnyt meille palautus- tai peruutusilmoitusta, pidätämme oikeuden veloittaa alkuperäiset toimituskustannukset.

Voiko mittatilauksena tehdyn tuotteen palauttaa?

Mittatilauksena valmistetut kimput ja asetelmat tehdään aina asiakkaan toiveiden mukaan. Tämän vuoksi niillä ei ole palautusoikeutta, ellei tuote ole vioittunut tai virheellinen. Jos jokin kuitenkin mietityttää, voit aina olla meihin yhteydessä.

Miten voin ottaa yhteyttä?

Voit laittaa meille viestiä info@rivin.fi tai täyttää yhteydenottolomakkeen.

SILKKIKUKKIEN VUOKRAAMINEN

Kuinka pitkäksi aikaa voin vuokrata tuotteita?

Voit vuokrata tuotteitamme viikonlopun ajaksi pe-ma tai arkipäiviksi ti-to. Mikäli tarvitset tuotteita pidemmäksi aikaa, onnistuu sekin, laita meille viestiä info@rivin.fi.

Miten somisteiden vuokraus tapahtuu?

Valitse somistesivulta sinua kiinnostavat tuotteet tai kysy meiltä mittatilauksena tehtyjä asetelmia silkkikukista tapahtumaasi sähköpostitse info@rivin.fi. Mikäli tuotteet on saatavilla haluamanasi päivinä, laitamme sinulle varausvahvistuksen, sekä laskun niiden vuokrauksesta.

Miten somisteet toimitetaan?

Voit noutaa tuotteet Espoon myymälästämme (Henttaan puistokatu 4, Espoo) tai voimme toimittaa ne maksusta sinulle sovittuna ajankohtana.

bottom of page